Onsdag 15/5

Hallå där, börjar bli en vana med nattinlägg nu haha. Finns ingen stund resten av dygnet där jag har tid känns det som. Har varit så ett tagi alla fall, men efter nästa vecka ska det bli skönt eftersom sista nationella proven är över efter det. Hoppade över både skivstångspasset och ridningen igår, var aldeles dör trött och mådde inte så bra. Började dagen idag med att gå upp klockan sex, skulle vara i skolan tidigt för läs- och hörförståelse i engeska som var sista nationella i det ämnet. Från kvart i nio till tjugo över elva, hörförståelsen var sist också så då var alla slitna efter den långa läsförståelsen. Borde byttt ordning..? Det gick i alla fall bra trots att alla nästan somnade på slutet. hade bara en lektion efter det innan jag åkte på ett läkarbesök. Snabbt hem efter det, åt och packade träningskläder och iväg igen, tjoffa! Mötte Hanna i stan och solade lite innan hon följde med mig på pianot. Tar aldrig slut, direkt efter det skyndade jag till Friskis för ett danspass och kom hem efter åtta och var ganska go haha. Nu på kvällen har jag ätit och städat, somnade mitt i städningen också sen fortsatte jag efter någon halvtimme igen haha. Trött och sliten ligger jag i sängen nu och vill sova, hörs mer imorgon då jag och Adam äntligen ska träffas efter snart en månad. Har nästan bara sprungit förbi varandra i skolan, inte funnits tid till att ses på så länge. Godnatt! :)
 
Nya skor, supersköna och snygga 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0