Sköna dagar!

Var några dagar sen nu! Har haft några riktigt bra dagat och träffat mycket folk, både nytt och gamla godingar. I torsdags vad jag hos Hanna, skulle träffat Gabriel och Obba också men så blev det inte. Slutade med att vi gick i regnet till McDonalds och köpte glass haha, lite tragiska sådär. Vi var uppe till nästa morgon och bara pratade och skrattade, åkte hem ganska tidigt på fredagen. Senare den kvällen tränade jag innan jag åkte med Hanna ut till en kompis till henne, träffade massor med folk! Var inte där jättelänge innan vi åkte hem. Sedan idag började jag med att försova mig men hann precis till skivstångspasset klockan elva! Efter det körde jag mage och squats i gymmet. Har solat på taket bland annat idag och fått lite mer färg, härligt att inte se ut lika mycket som ett lik längre. Skulle grillat med familjen på kvällen men det blev inget av det så istället åkte vi ner några tjejer till CCC-bryggan och hade det mysigt! Amanda hade med sin valp Alfons som är hur go som helst, blev aldeles kär i den lille. Jättefin kväll var det och nu är jag hemma och ska städa rummet tror jag även fast det är sent. Om jag orkar, väldigt skönt att vakna upp i ett städat rum dock... Adam har varit i Sundsvall hela helgen, har inte träffat honom ordentligt på ett tag faktiskt. Och mer sol ska det bli till veckan också så dit längtar jag! Några bilder från dom tre senaste dagarna, kram :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0