Soliga dagar!

Hej! Har haft fullt upp med att sola, bada och bara ha det gött några dagar. Har ju för det mesta vait riktigt varmt äntligen. Har umgåtts med Hanna, tagit årets första dopp i det ofräscha Sundstatjärn, badat igen på Örsholmen, solat, varit med Anna och förut på konsert i domkyrkan. Väckte mamma med frukost ute i solen idag också eftersom det är mors dag. Träffade Signe och hennes lillasyster Lisa när Anna och jag solade på Örsholmen, så det slutade med massa fula bilder. Undrar vad jag har för problem med tanke på hur jag ser ut när jag badar haha! Aldrig huvudet som sticker upp, fick inte en enda normal bild. Har inte tränat någonting på hela veckan heller av ren lathet, så kan det vara. Skönt faktiskt, men jag ska komma igång igen för det behöver jag. Sov gott! 



 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Herre gud vad charmig man kan vara då... Haha!

2013-05-27 @ 01:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0