Söndag 19/5

Tjenis, vaknade sent imorse av att mobilen ringde! Tur ändå, klockan var runt halv elva och jag vet inte hur länge jag skulle sovit annars. Var mitt i en helt störd dröm haha, ingen idé att återberätta för man lyckas aldrig förklara så någon förstår. Drömmar alltså, kan hända jämt precis vad som helst. Tog det lugnt på förmiddagen och det var ju ganska varmt så jag gick runt i bikini och kortbyxor. Såå skönt att det är varmt ute! Sen kom Adam och vi tog det ännu mer lugnt innan vi började med grillning igen, kan aldrig bli för mycket av det. Mormor kom förbi också som jag ville, åt massa gott och spelade krocket efteråt. Fuskare till mormor har jag i alla fall haha, roligt var det. Dagen blev inte riktigt som jag tänkte först i och med att jag försov mig mer mera, skulle tränat som jag inte gjort på flera dagar. Känns sådär men jag har behövt ta det lugnt också, har varit ganska nere flera dagar faktiskt. Hälsat på pappa skulle jag också gjort, hann inte med någonting av det jag skulle. Nu ska jag läsa en bok jag måste bli klar med innan torsdag då den ska redovisas. Har ganska mycket i veckan, sedan fyller även både mamma och pappa år med två dagar emellan så nu blir det tajt i plånboken..!  
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0