Söndagsångest

Dåligt med bloggande hel helgen känner jag nu.. Har i alla fall gjort mycket! Min dag idag började med att sova länge innan vi åt frukost tillsammans här hemma vilket händer så gott som aldrig. Efter det började jag kolla igenom bilder från när vi var bebisar till nu, vi har så sjukt mycket kort, stora lådor i massor. Alltid kul att kolla på gamla bilder och tänka tillbaka på det man kommer ihåg. Och skratta en hel del åt hur rolig man såg ut ibland haha. Ska lägga upp några goa bilder vid tillfälle så förstår ni precis vad jag menar. Jag satt flera timmar med det där innan jag åkte och tränade, först ett medelpass med en jättebra instruktör som jag inte tränat med förr! Träffade Lovisa och även Ebba där borta. Efter det körde jag igenom hela min rutin i gymmet förutom nedre rygg, har fått tillräcligt av det bland annat från ridningen denna vecka så den sket jag i. Och sist squats och situps innan jag stretchade och jag kan ju säga att jag var trött efter allt! Handlade lite med mamma på vägen hem innan jag gjorde middag till henne och mig som var kalasgod. Tog en kvällsdusch efteråt och nu ligger jag halvblöt och go i sängen, så mysigt att lägga sig i sängen när man duschat. Känns extra gosigt på något vis. Har varit på väldigt bra humör hela helgen fram till nu på kvällen, känner mig stressad över saker jag inte riktigt vet vad det är. Har bland annat värsta delarna av nationella proven kvar som trycker en del. Jag är en person som tänker väldigt mycket, ibland för mycket och det kan vara jobbigt. Det är alltid något jag går runt och tänker på som inte känns bra, ibland vet jag inte ens vad det är som gör mig nere men så är det, humöret går ju upp och ner hos alla. 
 
Jag kom precis på att jag inte hunnit med att göra inlägget om stretching, ska ta tag i det när jag kan. Är så glad att det börjar bli varmt ute nu, sommaren är ju det bästa som finns! Längtar till alla långa kvällar med grill, bad och mys. Har mycket att se fram emot, godnatt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0