Valborg!

Hann tyävrr inte med att blogga innan jag åkte, fick så himla bråttom. Gymmade somsagt, var dock tvungen att ta bussen för att hinna. Handlade på vägen hem, åt sedan och in i duschen. Kom till Ida runt halv 7, grillade och hade det bra. Min kycklingfilé hann bara bli halvfärdig, resten var slajm eftersom grillen slocknade haha. Senare kom Amanda och Signe också, innan vi åkte till Maiebergsskogen och kollade brasa. Vi mötte även upp Lucas på stan som följde med. Vi stannade där ett tag innan vi åkte tillbaka in till stan igen. På torget fanns det en buss med soffor i där man fick gratis bullar och kaffe/te så där satt vi en stund! Någonstans däremellan mötte vi Kevin och Jacob (?), dålig på namn... Vi har mest väntat på bussar och åkt buss känns det som, blev aldrig någonting, Har i alla fall träffat lite nytt folk.¨! Strax innan vi tog bussen hem blev det en tur till bussen med bullar igen haha, där träffade jag både Robert, Linnéa, Matilda, Sabina och Sofia. Nu är jag hemma och har precis ätit macka och dricker te, var hur hungrig som helst. Temat på bilderna var ju pussmun meller tungan ut, väldigt fint. Har lite att göra imorgon så nu måste jag sova, kram! 





 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

jag ber dig ta bort bilden på mig annars så hämnas jag!

Svar: Då får du bannemig ta bort bilden från när vi fikade på espressohouse. Instagram!
Matilda Hollestein

2013-05-10 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0