20/11

Åkte till Adam igårkväll efter att jag pluggat matte med Viola. Vi sov riktigt länge imorse, hade endast en lektion där jag faktiskt sov istället för att jag är så sliten. Jag var hemma runt fyra och har bara städat och ätit med lillebror sedan dess. Dock hände något obehagligt, jag fick någon hjärtrusning, såg suddigt och skakade i kroppen för några timmar sedan. Kändes som jag skulle falla ihop i närmare två timmar, vilket var läskigt och jag vet inte vad det berodde på. 
Lillebror Ludvig kom hem med varsin kebabrulle senare så vi har bara ätit och kollat tv. Har legat i soffan sedan dess. Ska plugga engelska till imorgon innan jag kastar mig i sängen, denna bild på min hund är nog likvärdig med hur jag mår haha. 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0