Blickar mot helg

 
Har haft en riktigt stressig vecka vilket har märkts på hur lite jag hunnit blogga. Kort dag imorgon med dans på idrotten. Ska även ha hunden hos mamma i helgen vilket blir mysigt. Senare ska kvällen spenderas hos Amanda för födelsedagsmiddag. Sen, äntligen på söndag är det min tur att fylla år. Dock blir det inte som jag tänkt riktigt, då Adam jobbar i stort sett hela helgen och ingen som kommer göra våfflor till mig med andra ord. Är inte speciellt glad över det, fler våfflor till mig dock om jag får någon annan att göra det. Var hos frisören igår och färgade tillbaka till min naturliga hårfärg, som jag inte sett på väldigt många år. Trivs väldigt bra i det ljusa och vill helst ha kvar det men ska låta håret vila vad gäller plattång, hårblås och blekning. Håret kommer återhämta sig fort och jag ser fram emot finare och längre hår. Måste även berätta att iLash- ögonfransserumet jag testat i drygt en vecka, redan gett resultat och fransarna ser mycket finare ut. Nu ska jag sova, himla skönt att veckorna går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0