Brunch

Glömde blogga i helgen från när jag och min fina vän Matilda brunchade, dock är detta en bild tagen från hennes blogg från vår goda frukost vi gjorde för några veckor sedan. Vi hade i vilket fall med allt möjligt gott, så det ska vi snart göra om! Imorgon väntar ett matteprov i stort sett alla går och är nervösa för, och jag är inte ensam med känslan av att det nog går åt skogen. Skulle så mycket hellre dra hem folk på brunch och morgonmys än att gå till skolan imorgon. På tal om mat har jag smått börjat planera min födelsedag som är nu på söndag, brunch med nutellavåfflor är mitt enda krav än så länge! Ska utnyttja enda dagen på året jag får styra och ställa som jag vill, haha. Har dock haft en bra dag förövrigt, först skola och sedan en spontan fika med Linnéa, Oscar, Albin och Kevin innan vi alla åkte hem och gav matten en chans. Länk till Matildas fräscha blogg finns här matildajolin.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0