Det mest rogivande som finns

Har inte ridit mycket alls i höst, var tvungen att sluta på KRK där jag red på grund av att jag läser så mycket extra hela tvåan, och även trean. Jag skulle kunnat dra ner och bara rida lektion en gång i veckan, men det är nästintill omöjligt känner jag. Ska jag hålla på med hästar vill jag vara lika aktiv som förut istället för att komma dit endast för en ridlektion per vecka. Ännu ett hinder är att jag själv inte har körkort eller moped eller kan ta bussen dit då det inte går någon i närheten av mig. Ska ge det en chans nästa termin eller i trean och om det inte passar då heller ska jag ta tag i det efter gymnasiet då jag förmodligen har helt andra förutsättningar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0