Fredag

Min fredag spenderades hos Linnea, och det blev en bra kväll med mycket folk. Jag kom hem väldigt sent och har vilat mest hela dagen. Snart ska jag till pappa och äta middag med honom, innan jag ska tillbaka hit till mamma och göra adventsfint. Känns sjukt att det redan är december, hösten har bara susat förbi. Men skönt är det för jag längtar till våterminen. Jag har så otroligt mycket att göra så jag vet knappt var jag ska ta vägen, stor personanalys i psykologi vars bok jag har glömt i skolan, uppsats med 60 frågor som ska besvaras, prov, redovisningar, gruppuppgifter och jag vet inte allt. Imorgon ska jag även jobba fyra timmar, skönt men lite stressigt det med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0