Låt det bli jullov

Har haft en helg med födelsedagsfirande, både för en kompis och mig själv. Har inte bloggar mycket då jag har låtit andra saker gå före. Men nu är jag tillbaka i vardagen och kommer blogga regelbundet. Sitter nu i skolan så jag får skriva om min helg och födelsedag senare idag. Jag känner hur sliten jag är av skolan och allt runt omkring så nu blickar jag mot jullov. Är väldigt trött och motivationen är inte på topp, så det gäller att hitta något sätt att inte tappa den på. Börja ta med termosmuggen med kaffe till skolan kan ju vara ett sätt att hålla sig vaken på i alla fall haha, hänger över datorn när jag skriver.
Ett sak som kan vara bra när man är sliten och allmänt trött på det mesta är att fixa om hemma. I rummet överlag, rensa garderober/byråer, lådor, allt. Uppdatera med nya kläder, själv har jag inte köpt kläder på jag vet inte hur länge. Flytta om möbler kanske, köp ljus eller vad som helst. Små förändringar kan göra mycket och slippa känna att man trampar runt på samma ställe utan att det händer något. 
På underbara Matildas blogg hittade jag en blogglista där man varje dag har något att skriva om som inlägg. En möjlig idé för att hålla skrivandet igång? matildajolin.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0