Söndagsångest

Har haft en svajig helg, mysigkväll med Adam innan jag och Anna hade ätarkväll. På lördagen jobbade jag tidigt fram till ungefär lunch. Sedan kom mormor hem till oss vilket var mysigt, innan jag sedan jobbade igen på kvällen. Denna gång med något nytt, öppna och stänga utvisningsbåset samt räkna skott på mål. Alltid kul att göra nya saker så att jag sedan fler jobbtillfällen. Idag har jag sovit ut för första gången på väldigt länge. Är elt slut och har väldigt jobbig magkatarr på vardagarna. Märks verkligen på helger när jag inte vaknar av väldigt ont i magen, vilket jag gör några timmar innan jag ska gå upp varje vardag. Gör riktigt ont, sedan när jag äter frukost krampar det än mer och känns som att jag ska spy. Inga trevliga morgnar jag har. Jag hade detta i våras senast och på sommarloven försvinner det. Det återkommer när jag är för stressad, så jag ska försöka få tabletter igen så kommer det säkert bli bra.
Kan inte förklara hur mycket jag verkligen saknar sommar och värme! Alla är bruna med solblekt hår, fräscha och glada. Tur att veckorna bara springer iväg, snart är det redan jul innan året sedan nåt sitt slut. En bild från i somras strax innan skolan började igen, åh vad jag längtar tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0