Min helg

Resultat från i fredags då jag klippte Siri. Tog ca 10 cm vilket inte syns på bilden, förmodligen för att jag stod längre bort när jag tog den första. Efter det åkte jag och Carl till stan en snabbis och kollade grejer till halloween, hittade dock inte mycket. Kvällen spenderades hos Anna med film och massa gott.
Lördagen bestod av bland annat jobb innan jag åkte till Adam för myskväll med tacos och massa annat. Åkte hem senare på söndagen och började må dåligt på vägen, fick väldigt ont och kan inte beskriva var det var riktigt men somnade tillslut på soffan och stannade där resten av kvällen. Idag har jag gjort så lite som möjligt, sov ganska länge och bara duschat i princip. Ska till pappa sen och bara ta det lugnt resten av dagen. Himla skönt med lov i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0