övningskör

Hade en trevlig kväll igår med besök från Norge av Solveig och Julia. Hade planer på att åka in till stan för kulturnatta men stannade hemma istället och tog det lugnt. Vi startade dagen med brunch, vaknade sent idag. Sedan har jag pluggat lite, ska fortsätta med det ikväll. Höjdpunkten idag var i alla fall att jag körde bil från Kroppkärr till ICA Kvantum på Välsviken och tillbaka. Andra gången någonsin jag sitter bakom ratten och första gången var på en parkering. Så nu är jag stolt, gick riktigt bra. Får inte glömma att det är automatväxlad än sålänge, tillsvidare att vi byter till en manuell bil. Betydligt mycket enklare men i vilket fall hur roligt som helst!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0