Tillbaka till verkligheten

Riktigt längesedan jag bloggade, men nu är jag igång igen! Fick hjälp från min fina kompis Matilda med ny design och header som ni ser. Så nu, äntligen, ska det faktisk bli roligt att blogga. 
 
Vad har hänt, jo massor har hänt under tiden jag inte bloggat. Bland annat har skolan har kommit igång och jag går fullt schema äntligen, efter ettan som krånglade med sjukskrivningmed ett antal månader. Dessutom har skolan nu gett mig möjlighet att läsa tre kurser utöver ordinarie schema i år, och två nästa år för att hinna läsa in alla fem kurser till studenten. Obeskrivligt hur nöjd jag kommer vara med mig själv om jag får ihop tre års studier på två år. Så gladare än vad jag är nu har jag aldrig varit över skolan. 
 
Måste tillägga att jag fått jobb mitt i det strul jag befinner mig i för tillfället. Jobbar i cafét men också med programsäljning på Löfbergs Lila Arena. Även som kioskbiträde på Tingvallahallarna och Örsholmen. Oregelbundet, men får jobbpass en- eller flera gånger varje vecka för det mesta. Har tagit tag i allt känns det som, ska ge mig ut och övningsköra hem nu i mörkret, blir premiäråket! Men även dansen och träningen är något jag kommit igång med. Dansar nu hiphop på dansstudion och tränar danspass på Friskis. Känns som jag fått en bra start på andra året i det stora hela, och är väldigt motiverad. På tal om det slutade svenskaprovet med ett B, vilket var en bra start på denna vecka. Kommer bli ett bra år känner jag på mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0