Söndag

 
Har varit hemmai princip hälften av tiden några veckor beroende på magkatarren, som visade sig vara ganska illa och lett till en tarmspricka. Och det suger, eftersom jag har ont av det varje dag vad gäller sömnsvårigheter, kramp, sura uppstötningar, hög puls, magont osv. En faktor till varför bloggandet blivit lite lidande. 
Annars ser jag fram emot en ny vecka, har repat hela helgen och träffat Adam en snabbis igårkväll. Hann även med två fikastunder med gamla vänner, vilket var mycket mysigt! Imorgon ska jag göra en förändring vad gäller håret, samt fika med Matilda förhoppningsvis. Himla mycket fika på bara några få dagar haha. Som avslut på min helg åkte jag till pappa som jag träffar alltför sällan, lagade mat och hade det bra. Nu ska jag somna medan jag lyssnar på skön musik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0