Slutet på veckan, början på ångest

Har haft ännu en vecka fyllt med plugg upp över öronen. Och först nu har jag blivit frisk från min långdragna förkylning på nästan 3 veckor. Helg vad välbehövligt, pluggade in i det sista på fredag eftermiddag innan jag tillslut beatämde mig för att ta helg! Sedan har jag bara tagit det lugnt tillsammans med Adam. En stunds jobb klämde jag in också. Dansen, raggan, hade sin början idag, något roligt att se fram emot mitt i ångesten de flesta befinner sig i på söndagar. Ser fram emot att få träna, det bara kryper i kroppen. Så typiskt att bli sjuk så himla länge just för sakens skull. Veckan har i vart fall endel roliga planer, bortsett från prov och annat. Så nu ska jag krypa ner i sängen, hörs!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0