Alla tiders

Har haft ständig hög puls länge, och ont i bröstet av och till. Rusningar emellanåt, var tillbaka i skolan i fredags men den glädjen dog väl lite sen då jag fick åka till vårdcentralen en stund efter. Fick kalashög puls och blev väldigt yr, kollade EKG och annat spännande med klisterlappar runt bröstet. Aningen lustig känsla att vädra rattarna utan att det är något konstigt haha, alla tiders. I vart fall, har ju en app som mäter puls, hur smart är inte det, och den har legat runt 85-100 länge. Pulsen ska ligga omkring 60-80 om jag inte är fel ute, fast även det är olika från en person till en annan. Min var i alla fall på 108, de andra värdena minns jag inte. Ska tillbaka om några dagar igen så det blir fint snart hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0